Mural cooperatiu guiat pels artistes Llukuter i Foxy per celebrar el Dia de la Felicitat

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Mur del pàrquing reservat (Rectorat)
Web:
Un mural donarà veu a col·lectius vulnerables el Dia de la Felicitat / Premsa UdL
Inici:
 |

Mural cooperatiu guiat pels artistes Llukuter i Foxy per celebrar el Dia de la Felicitat. Organitza: Càtedra d'Innovació Social de la UdL.

Una cinquantena d'usuaris i usuàries del Servei de rehabilitació comunitària de l'Hospital universitari Santa Maria, l'associació Agrupa't, la Fundació Jericó i la Fundació tutelar Alosa, seran els artífexs del mural cooperatiu #contagiafelicitat que enguany impulsa la Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de Lleida (UdL) per commemorar del Dia Internacional de la Felicitat, el proper 20 de març.

Amb el guiatge dels artistes socials Llukuter (@llukutter) i Foxy (@foxy_street), aquestes persones plasmaran en una pintura mural a la zona reservada del pàrquing del Rectorat, com conceben el benestar i la felicitat. Aquests dos conceptes els han estant treballant prèviament en els tallers que els darrers dies han dut a terme en totes aquestes entitats els artistes Llukuter i Foxy.

Taller a l'associació Agrupa't. FOTO: Llukuter