Informació de l'esdeveniment
Presentació: Projectes d’Alt Impacte en l’Àmbit Agroalimentari
Inici:
 |

Presentació del llibre: Morir era plegar de viure? Noves mirades sobre Guillem Viladot, a càrrec de Francesco Ardolino, professor a la Universitat de Barcelona, Pau Minguet, director de la Fundació Guillem Viladot, i Joan Ramon Veny-Mesquida, director de la Càtedra Màrius Torres; i xerrada: Viladot a partir de Viladot: «llegir» la poesia concreta, a càrrec de Joan Ramon Veny-Mesquida. Condueix l’acte Sílvia Fernàndez i Tarragona (alcaldessa d’Agramunt).

Organitza l’Ajuntament d’Agramunt, Lo Pardal - Fundació Guillem Viladot i la Càtedra Màrius Torres de la Universitat de Lleida.