PRESENTEU LES SOL·LICITUDS A TRAVÉS DEL REGISTRE ELECTRÒNIC
PRESENTEU LES SOL·LICITUDS A TRAVÉS DEL REGISTRE ELECTRÒNIC

ACCEDIU AQUÍ A LA SEU ELECTRÒNICA

 

TRÀMITS ELECTRÒNICS

SOL·LICITUD DE PERMANÈNCIA    SOL·LICITUD DE CERTIFICACIÓ ACADÈMICA    SOL·LICITUD DE TÍTOL

 

 SOL·LICITUDS PER ALTRES TRÀMITS ACADÈMICS

  • Escola Politècnica Superior
  • Escola Tènica Superior d'Enginyeria Tècnica
  • Facultat de Dret, Economia i Turisme
  • Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
  • Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia
  • Facultat de Lletres
  • Facultat de Medicina
  • Estudis impartits al Campus d'Igualada

INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ A TRAVÉS DE LA SEU ELECTRÒNICA

  1. Entreu a la Seu Electrònica  i dentifiqueu-vos amb un certificat digital o el vostre usuari i contrasenya de la UdL.
  2. Desplaceu-vos fins a l'apartat d'Estudiantat i trieu l'opció més adequada al vostre perfil d'estudiant.
  3. Seleccioneu el centre.
  4. Descarregueu-vos la sol·licitud del tràmit a realitzar i guardeu-la al vostre ordinador.
  5. Ompliu la sol·licitud que teniu guardada. No modifiqueu el format dels camps.
  6. Torneu a la Seu Electrònica  i seguiu amb el pas 3; ompliu el breu formulari i premeu el botó "Enviar i signar online".
  7. Un cop enviada la instància rebreu un correu de confirmació en l'adreça de correu que heu indicat.

GUARDEU EL FORMULARI com a pdf en una carpeta del vostre ordinador.  Utilitzeu l'Acrobat Reader.  NO l'ompliu directament en el navegador.

Si teniu problemes per fer algun tràmit consulteu el MANUAL D'AJUDA

ACCEDIU A LES SOL·LICITUDS

  • Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya de Lleida
  • Escola Universitària de Relacions Laborals
  • Escola Universitària de Turisme OSTELEA
  • Centre d'Educació Superior Nextl

Imprimiu la sol·licitud del tràmit a realitzar i presenteu-la directament a la secretaria del centre.

 

SOL·LICITUDS PER A IMPRIMIR I PRESENTAR A LA SECRETARIA DEL CENTRE ADSCRIT:

M1 - Anul·lació de matrícula 

M2 - Correcció de dades personals i bancàries

M3 - Modificació de sol·licitud de matrícula 

M4 - Renúncia d'assignatures

M5 - Ampliació de matrícula

M6 - Canvi d'horari o torn

Sol·licitud d'estudi a temps parcial

Sol·licitud de trasllat

Sol·licitud de simultaneïtat d'estudis

Sol·licitud d'avançament de convocatòria per acabament d'estudis

Sol·licitud de canvi de pla

Sol·licitud per a altres temes


INSTRUCCIONS PER A PRESENTAR DOCUMENTACIÓ A TRAVÉS DE LA SEU ELECTRÒNICA

ATENCIÓ: si disposeu d'un certificat/DNI electrònic podeu seguir els mateixos passos que els estudinats matriculats en centres propis.

Si no disposeu de certificat/DNI electrònic seguiu els passos següents:

  1. Entreu a la Seu Electrònica  aneu a "Instàncies i registre".
  2. Desplaceu-vos fins a l'apartat d'Estudiantat i trieu l'opció més adequada al vostre perfil d'estudiant.
  3. Seleccioneu el centre.
  4. Descarregueu-vos la sol·licitud del tràmit a realitzar i guardeu-la al vostre ordinador.
  5. Ompliu la sol·licitud que teniu guardada. No modifiqueu el format dels camps.
  6. Torneu a la Seu Electrònica  i seguiu amb el pas 3; ompliu el breu formulari i premeu el botó "Enviar i signar online".
  7. Un cop enviada la instància rebreu un correu de confirmació en l'adreça de correu que heu indicat.

GUARDEU EL FORMULARI com a pdf en una carpeta del vostre ordinador.  Utilitzeu l'Acrobat Reader.  NO l'ompliu directament en el navegador.

Si teniu problemes per fer algun tràmit consulteu el MANUAL D'AJUDA

ACCEDIU A LES SOL·LICITUDS

 

   Darrera modificació: