TRÀMITS ELECTRÒNICS
SOL·LICITUD DE PERMANÈNCIA | SOL·LICITUD DE CERTIFICACIÓ ACADÈMICA | SOL·LICITUD DE TÍTOL |
SOL·LICITUDS PER ALTRES TRÀMITS ACADÈMICS
|
|
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ A TRAVÉS DE LA SEU ELECTRÒNICA
- Entreu a la Seu Electrònica i dentifiqueu-vos amb un certificat digital o el vostre usuari i contrasenya de la UdL.
- Desplaceu-vos fins a l'apartat d'Estudiantat i trieu l'opció més adequada al vostre perfil d'estudiant.
- Seleccioneu el centre.
- Descarregueu-vos la sol·licitud del tràmit a realitzar i guardeu-la al vostre ordinador.
- Ompliu la sol·licitud que teniu guardada. No modifiqueu el format dels camps.
- Torneu a la Seu Electrònica i seguiu amb el pas 3; ompliu el breu formulari i premeu el botó "Enviar i signar online".
- Un cop enviada la instància rebreu un correu de confirmació en l'adreça de correu que heu indicat.
GUARDEU EL FORMULARI com a pdf en una carpeta del vostre ordinador. Utilitzeu l'Acrobat Reader. NO l'ompliu directament en el navegador.
Si teniu problemes per fer algun tràmit consulteu el MANUAL D'AJUDA
ACCEDIU A LES SOL·LICITUDS
|
Imprimiu la sol·licitud del tràmit a realitzar i presenteu-la directament a la secretaria del centre.
SOL·LICITUDS PER A IMPRIMIR I PRESENTAR A LA SECRETARIA DEL CENTRE ADSCRIT:
M2 - Correcció de dades personals i bancàries
M3 - Modificació de sol·licitud de matrícula
Sol·licitud d'estudi a temps parcial
Sol·licitud de simultaneïtat d'estudis
Sol·licitud d'avançament de convocatòria per acabament d'estudis
Sol·licitud per a altres temes
INSTRUCCIONS PER A PRESENTAR DOCUMENTACIÓ A TRAVÉS DE LA SEU ELECTRÒNICA
ATENCIÓ: si disposeu d'un certificat/DNI electrònic podeu seguir els mateixos passos que els estudinats matriculats en centres propis.
Si no disposeu de certificat/DNI electrònic seguiu els passos següents:
- Entreu a la Seu Electrònica aneu a "Instàncies i registre".
- Desplaceu-vos fins a l'apartat d'Estudiantat i trieu l'opció més adequada al vostre perfil d'estudiant.
- Seleccioneu el centre.
- Descarregueu-vos la sol·licitud del tràmit a realitzar i guardeu-la al vostre ordinador.
- Ompliu la sol·licitud que teniu guardada. No modifiqueu el format dels camps.
- Torneu a la Seu Electrònica i seguiu amb el pas 3; ompliu el breu formulari i premeu el botó "Enviar i signar online".
- Un cop enviada la instància rebreu un correu de confirmació en l'adreça de correu que heu indicat.
GUARDEU EL FORMULARI com a pdf en una carpeta del vostre ordinador. Utilitzeu l'Acrobat Reader. NO l'ompliu directament en el navegador.
Si teniu problemes per fer algun tràmit consulteu el MANUAL D'AJUDA
ACCEDIU A LES SOL·LICITUDS