SISTEMA DE GESTIÓ DE DOCUMENTS I ARXIU DE LA UNIVERSITAT DE LLEIDA
POLÍTICA DE GESTIÓ DE DOCUMENTS
Amb el document Política de gestió de documents de la Universitat de Lleida la Universitat de Lleida reconeix la importància de la gestió dels documents i dels actius digitals en la transició digital i en la millora de la governança i l’eficiència organitzativa, que permeten reforçar els valors institucionals i ètics en què es basa el pla estratègic de la Universitat.
MODEL DE GESTIÓ DE DOCUMENTS ELECTRÒNICS
- Esquema de METADADES de la UdL
- Quadre d'accés i seguretat
MANUAL DE NORMES I PROCEDIMENTS D'ARXIU
- Bones pràctiques en gestió de documents i arxiu
- Normes i procediments per a la CLASSIFICACIÓ dels documents
- QUADRE DE CLASSIFICACIÓ dels documents
- Normes i procediments per a la CONSERVACIÓ i ELIMINACIÓ de documents
- PO 002 Prestar documents de l'arxiu
- PO 003 Transferir documents a l'arxiu
- PO 004 Consultar documents de l'arxiu
- PO 014 Gestió d'evidències documentals al departament
- Digitalització de documents
- Guia de digitalització de la UdL
- Reglament de digitalització
- Reglament d'expedició de còpies autèntiques i certificació