15 de desembre de 2010

audio
Equip d'escacs de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEL'equip de la UdL amb el vicerector Jaume Barrulls

L'equip de la Universitat de Lleida, format per Eva Folch, Víctor Garcia, Jaume Grañó i Cristina Vila, ha obtingut el bronze en el Campionat Universitari de Catalunya d'Escacs que s'ha celebrat aquest matí al Centre de Cultures i Cooperació Transfrontera del campus de Cappont. La primera classificada ha estat la Universitat de Barcelona (UB) i, la segona, la Universitat Politècnica de Catalunya.

En la modalitat individual el vencedor ha estat Alvar Alonso, de la UB. Les medalles d'argent i de bronze també han estat per a dos estudiants de la mateixa universitat, Daniel Alsina i Robert Aloma, respectivament. En total han competit una vintena d'estudiants de les universitats de Barcelona, Autònoma de Barcelona, Politècnica de Catalunya, Pompeu Fabra, Ramon Llull, Vic, Girona i Lleida.

El Servei d'Esports de la Universitat de Lleida coordina enguany els Campionats Universitaris de Catalunya. A més d'acollir les fases finals dels esports d'equip, a Lleida també s'hi celebraran els campionats de tennis taula i tir amb arc. La UdL competeix en aquesta edició dels campionats amb un total de 15 equips, 7 femenins i 8 masculins, a més dels estudiants que participaran en els esports individuals.