15 de maig de 2009

versió en català

La UdL rep un premi estatal pel reciclatge de piles. En tal sols un any s'han recollit 150 quilos a ETSEA i Cappont

Premi per la UdL pel reciclatge de piles
La Universitat de Lleida ha estat guardonada amb el Premi Pila 2009 que l'Associació Espanyola de Recollidors de Piles, Acumuladors i Telèfons Mòbils (AERPAM) atorga a nivell estatal. La UdL ha recollit la major quantitat d'aquests residus especialment tòxics i nocius pel medi ambient entre les Universitats espanyoles que disposen d'aquest servei, tenint en compte la proporció d'alumnes i el temps d'instal·lació dels contenidors d'AERPAM.

En tan sols un any, la UdL ha recollit de forma selectiva 150 quilos d'aquests materials mitjançant dos contenidors grans d'aquesta entitat ubicats als campus de Cappont i d'Agrònoms, sense tenir en compte altres més petits que hi ha al Rectorat i a Ciències de la Salut i que recull la Paeria.

El lliurament dels Premis Pila 2009 tindrà lloc el proper dia 28 de maig a Barcelona, en el marc de la Fira Eco-City. Entre els guardonats d'aquest any també hi ha els Ajuntaments de Lleida, La Garriga i Esplugues de Llobregat. L'objectiu d'aquest guardó és estimular la recollida selectiva de piles i bateries a nivell nacional