15 de setembre de 2010

La UdL estalviarà en un any més de 226.000 euros en la factura de la llum

. Endesa Energía ha estat l'adjudicatària en la primera subhasta electrònica que té lloc en una administració lleidatana
audio
Estalvi energètic a la Universitat de Lleida
La Universitat de Lleida estalviarà l'any vinent 226.840 euros en la factura de la llum, així ho permetrà la primera subhasta electrònica que té lloc a la UdL i, també, en una administració lleidatana. Endesa Energía ha resultat l'empresa adjudicatària dels tres lots a concurs, dos de mitja tensió que inclouen els campus de Cappont, Rectorat, Agrònoms i les instal·lacions de Ciències de la Salut a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova, i un de baixa tensió, per a la Facultat de Medicina i l'Escola Universitària d'Infermeria.

La subhasta per a la contractació del subministrament d'energia elèctrica a la UdL, a la qual s'havien convidat cinc empreses (Endesa Energía, Iberdrola, Factor Energía, Unión Fenosa i Hidrocantábrico Energía), correspon al 2011 i és prorrogable per un any més. L'estalvi de més de 226.000 euros anuals en el preu de l'energia suposa una mitjana de baixa del 21,57% respecte a la despesa actual. La subhasta s'ha realitzat a través del portal de la PECAP (Plataforma Electrònica de Contractació de les Administracions Públiques) que l'empresa SUMASA de "la Caixa" té a disposició de les empreses.

L'adjudicació a Endesa Energía representarà un estalvi de més de 226.000 euros anuals, el que suposa una mitjana de baixa del 21,57% respecte a la despesa actual
Aquesta acció s'emmarca en les actuacions del Pla d'Administració Electrònica de la UdL aprovat l'abril del 2009. Ja el passat mes de febrer els membres del consell de departament de Matemàtica de la UdL van poder votar electrònicament la nova direcció del departament.

Subhasta per a la contractació del subministrament d'energia elèctrica a la UdL