27 de novembre de 2012

Recapta d'aliments a la Universitat de Lleida UdL
[+] AMPLIAR IMATGERecapte d'aliments / FOTO: UdL
baixcorva
Els propers dies 30 de desembre i 1 de desembre, la Facultat de Medicina de la UdL, en col·laboració amb el Banc d'Aliments, instal·larà un punt de recollida al vestíbul del centre i, un altre, al gimnàs Ekke. La finalitat d'aquesta iniciativa és participar activament en el Gran Recapte d'Aliments que tindrà lloc arreu de Catalunya els mateixos dies. Des del deganat, d'acord amb les directrius de l'entitat organitzadora, s'ha informat que calen llet, conserves de peix, llegums secs, oli, galetes, cereals, aliments infantils, arròs i productes de llarga durada que no estiguin caducats o amb data de consum preferent superada.

El desembre passat la Facultat de Ciències de l'Educació també va dur a terme un recapte destinat al Banc d'Aliments. En aquest sentit, cal afegir que amb motiu de la vaga general del passat 14N, la Universitat de Lleida va organitzar una altra recollida per al Banc dels Aliments. Des de dimarts 13 fins a dijous 15 de novembre, totes les consergeries dels diferents campus de la UdL, en una iniciativa organitzada per les seccions sindicals, van ser el punt de recollida dels aliments aportats per la comunitat universitària.

També s'han fet arribar a l'entitat 6.700 euros, un 33% dels diners provinents dels sous del personal de la Universitat de Lleida que el passat 29 de març va decidir anar a la vaga.