Èxit de participaciò a la I Fira de l'Ocupació de la UdL

L'estudiantat ha pogut presentar currículums i conèixer noves estratègies per trobar feina

FiraOcupacioUdL2014
La Fira té lloc a l'edifici de la Biblioteca del campus de Cappont / Foto: UdL

La gestió de la marca personal a les xarxes socials com a estratègia per trobar feina, com encarar entrevistes de treball o quina és la millor manera de confeccionar un currículum són alguns dels tallers que la I Fira de l'ocupació de la Universitat de Lleida ha organitzat per al seu alumnat.

Més de 180 universitaris, la majoria de les titulacions d'Administració d'Empreses, Dret i Relacions Laborals, han participat en aquestes sessions i també han pogut presentar els seus currículums en els estands de les empreses que han acudit a la Fira.

Han estat un total de 45, dels àmbits agroalimentari, turístic, esportiu, formatiu, periodístic, de logística, transport, construcció, noves tecnologies, assegurances, bufets d'advocats, editorials, així com col·legis professionals i consorcis culturals -Museu de Lleida i el Turó de la Seu Vella.

La I Fira de l'Ocupació de la UdL ha volgut posar en contacte empreses i entitats de Lleida amb estudiantat i titulats universitaris per tal de facilitar la seua incorporació al mercat laboral. En paraules del rector, Roberto Fernández "la Fira és la culminació d'un procés centrat en l'ocupabilitat dels nostres estudiants, tant els que ho són ara com els que ho han estat". En aquest sentit, ha destacat els esforços de la Universitat per facilitar l'entrada al mercat de treball dels estudiants, tant amb les pràctiques en empreses en tots els graus, en l'oferta de dobles graus, així com en la formació dual empresa-universitat.

Roberto Fernández, que ha agraït la implicació de les empreses i l'esforç dut a terme pel personal de la UdL, ha animat l'estudiantat no només a buscar feina, sinó també a crear llocs de treball.

La Fira. que té lloc aquest matí i aquesta tarda a l'edifici de la Biblioteca del campus de Cappont, es tancarà amb una conferència de l'alpinista Araceli Segarra sobre el procés d'inventar-se i reinventar-se professionalment. Al matí, el conferenciant estrella ha estat Pedro Balboa, director de comunicació de Kukuxumusu.

Vídeo: La Fira UdL Treball
Lleida al Dia | Lleida Televisió | 27/03/2014