Festa major de l'alumnat a l'aire lliure

Activitats amb aforament limitat i el cartell de 'places exhaurides'

fmajorgimcana
El bon temps acompanya / Foto: UdL

L'estudiantat de la Universitat de Lleida (UdL) celebra avui la seua 25a Festa Major després d'un any d'aturada per la pandèmia de COVID-19. Seguint totes les mesures de protecció davant el virus, les activitats lúdiques i esportives a l'aire lliure requerien d'inscripció prèvia i les places eren limitades. Pràcticament totes han penjat el cartell de places exhaurides, segons informa el Consell de l'Estudiantat.

Les classes s'han suspès a les 11 del matí. A Ciències de la Salut han organitzat un bingo, un torneig del videojoc Fifa21 i una competició de tennis taula. Al campus d'Agrònoms, una actuació musical i un bingo. La major part del programa, però, es concentra al campus de Cappont. La porta d'accés a la zona interior pels participants a les activitats programades és entre l'Escola Politècnica Superior i l'edifici Polivalent. Voleibol, escacs, zumba i una gimcana han servit per obrir foc.

A les 17.00h  comencen els concerts amb el públic assegut, distàncies de seguretat i sense servei de barra. La rapera valenciana JazzWoman protagonitza la primera actuació. A les 18.45h és el torn dels lleidatans Bredda, que fusionen reggae, rap i rock, amb entrades exhaurides. A les 20.30h, la cloenda anirà a càrrec del grup de música valencià Smoking Souls, també amb totes les places ocupades.

L'accés als concerts s'obre 30 minuts abans de cada actuació a la carpa del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera. Les sortides es faran de forma esglaonada en direcció a l'aparcament. No es pot fumar ni als accessos, al recinte ni a la zona de sortida de l'esdeveniment. La festa compta amb el suport del Consell Social de la UdL i la Diputació de Lleida.

MÉS INFORMACIÓ:

Festa Major de l'Estudiantat 2021