Medalla d'argent per l'equip de bàsquet masculí 3x3 de la UdL

L'endemà que les seues companyes també quedessin sots-campiones femenines

medallabasquetmasculi3x3UdL2017
Els components de l'equip de la UdL Foto: Esports UdL

L'equip de bàsquet masculí 3x3 de la Universitat de Lleida (UdL) ha guanyat avui la medalla d'argent als Campionats de Catalunya Universitaris, després de perdre la final que s'ha disputat en el marc del Saló de l'Ensenyament, a Barcelona. Els nois que entrena Joan Aragón han caigut per 6 a 12 contra l'equip de la Universitat de Girona (UdG). El podi l'ha completat, amb el bronze, el conjunt de la Universitat Politècnica de Catalunya.

L'equip de bàsquet masculí 3x3 de la UdL està format per Ander Borràs, Martí Domingo, Víctor Vinós i Jordi Serrato. La seua medalla arriba l'endemà de l'aconseguida per les seues companyes, que també han quedat sots-campiones en bàsquet femení 3x3 en perdre la final contra la UdG.