Més de 2.000 joves, a la Jornada de portes obertes de la UdL

Provenen d'una quarantena de centres de les comarques de Lleida, Barcelona i Tarragona

JCPEPS23
Participants en la sessió de l'any passat / Foto: EPS-UdL
Un total de 2.131 estudiants de Batxillerat i de Cicles formatius de grau superior visitaran aquest divendres, 9 de febrer, els diferents campus de la Universitat de Lleida (UdL) a la capital del Segrià i de l'Anoia, en una nova Jornada de portes obertes. Acompanyats de 79 professores i professors, provenen de 42 centres educatius: 39 de les comarques de Lleida (Segrià, Pla d'Urgell, Urgell, Noguera, Les Garrigues), 2 de les de Barcelona (d'Igualada i Sant Andreu de la Barca) i 1 de Tarragona (Baix Camp).

Tal com és habitual en les darreres edicions, el centre de la UdL que rebrà més persones és la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, amb 401 alumnes. La segueixen l'Escola Politècnica Superior, amb 363; la Facultat de Dret, Economia i Turisme, amb 354; la de Medicina, amb 201; la de Lletres amb 170; l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària, amb 165; i la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, amb 162 alumnes. Els centres adscrits de l'INEFC-Lleida i l'Escola Universitària de Relacions Laborals n'acolliran 136 i 89, respectivament. El campus UdL-Igualada en rebrà 90.

La Jornada de portes obertes, organitzada pel vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat i la unitat d'Informació i orientació universitària de la UdL, en col·laboració amb les diferents escoles i facultats, s'inicia entre les 9 i les 10 del matí, segons els centres.

El programa inclou un esmorzar a tots els campus i sessions informatives sobre els graus que s'imparteixen a la Universitat de Lleida; visites guiades a aules, biblioteques, laboratoris, tallers, camps i hivernacles etc., on hi participen com a voluntaris informadors una vintena d'estudiants de la UdL dels darrers cursos de grau. A més a més, l'estudiantat que visiti l'INEFC Lleida podrà fer 'un tastet esportiu' d'una hora de durada.

MÉS INFORMACIÓ: