Reconvertir una nau avícola en granja escola, Premi Edifica

El titulat de l'EPS Aleix Prats guanya la 13a edició del certamen

premi Edifica
El lliurament del guardó / Foto: Col·legi de l'Arquitectura Tècnica de Lleida
El graduat de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) Aleix Prats Bosch ha guanyat el 13è Premi Edifica que atorga el Col·legi de l'Arquitectura Tècnica de Lleida (CATL), en col·laboració amb l'EPS, pel seu treball final de grau (TFG), titulat Projecte de rehabilitació i canvi d’ús de nau avícola a granja escola a Castellnou de Seana. Prats planteja reconvertir una edificació ramadera, que es troba en perfecte estat de conservació, en una granja escola.

El projecte, dirigit pel professor Xavier Fermín, ha tingut molt en compte la sostenibilitat perquè l'edifici depengui mínimament de combustibles fòssils i s'aprofitin al màxim els recursos naturals. Aleix Prats ha rebut 500 euros en metàl·lic, 500 euros en visats d'intervencions professionals al CATL i la col·legiació gratuïta durant un període de dos anys.

El jurat del XIII Premi Edifica ha estat format per Natàlia Aldaz i Julià Coma, professors de l’EPS, i per part del CATL, Carmina Arbonés, secretària de la junta i Jordi Freixa, secretari tècnic de l'ens professional.

MÉS INFORMACIÓ:

Aleix Prats guanya el XIII Premi Edifica pel seu projecte de reconversió d'una nau avícola en granja escola