Sexenni presenta nou disc a la festa de benvinguda a l'estudiantat de la UdL

Concerts i DJs es donen cita aquest dijous al campus de Cappont

festa benvinguda22
La banda lleidatana ja va actuar a la trobada el 2022 / Foto: @festesudl
La festa de benvinguda al nou alumnat de la Universitat de Lleida (UdL) serà aquest dijous l'escenari perquè el grup lleidatà Sexenni presenti el seu darrer disc a la capital del Segrià, després de passar pel Mercat de Música Viva de Vic. L'esdeveniment, organitzat pel Consell de l'Estudiantat de la UdL i limitat a la comunitat universitària, inclou altres actuacions musicals, sobre tot de DJs. El programa a la capital del Segrià arrencarà a les 5 de la tarda a la zona enjardinada del campus de Cappont. Per accedir-hi, cal haver comprat una entrada de forma anticipada. El preu: 5,5 euros. De moment, ja han venut el 75% de l'aforament. El proper dimecres, 27 de setembre, la festa es traslladarà al campus d'Igualada-UdL.

El Consell ofereix aquesta trobada "com alternativa d'oci segura a les habituals activitats de germanor informals que es realitzen per la ciutat cada any, les quintades", destaquen els organitzadors. "Volem promoure el sentiment de pertinença a la UdL de tot el nou estudiantat, ja que la festa els ofereix l'oportunitat de conèixer als seus companys, gaudir de bona música i crear records inoblidables", afegeixen. Per garantir el descans dels veïns, el Consell de l'Estudiantat mesurarà l'impacte acústic de la festa.

A partir de les 17.00h se suspenen les classes i comencen les actuacions, en dos escenaris diferents. L'accés al recinte es fa a través de les escales del costat del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera. La banda encarregada d'obrir foc serà Atzavara, una formació de Ponent que combina rock, punk, reggae i ska. A l'escenari principal els seguiran DJ Eric Mass, DJ Stoica, Sexenni -que presenta el segon treball titulat Supernova a partir de les 21.30h-, i DJ Moncho. Mentre, al secundari actuaran els DJs d'Agorahouse, DJ Gabi Gómez i Círculo.

La festa de benvinguda de l'estudiantat comptarà també amb l'actuació castellera dels Marracos de la UdL, a les 18.30h, i amb un punt lila amb personal del Centre d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera per coordinar la resposta institucional davant situacions de discriminació, violències sexuals o LGBTI-fòbiques.

El campus Igualada-UdL, que l'any passat es va afegir per primer cop a aquesta iniciativa, celebrarà la seua festa de benvinguda el proper 27 de setembre, a Pla de la Massa. Les classes es suspendran a partir de les 17.00h.

MÉS INFORMACIÓ: