Exposició IX Concurs de cartells de la Universitat d’Estiu

Cartell guanyador Universitat d'Estiu 2006Des del dia 1 i fins al 22 de març, s'exposaran al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont les obres presentades al IX Concurs de cartells de la Universitat d’Estiu.

El jurat del concurs va escollir ahir, 28 de març, l’obra amb el lema I like to play de Florià Belichón Majoral, d’entre les 32 que s’hi van presentar, com a guanyadora d’aquesta novena edició del IX Concurs de cartells de la Universitat d’Estiu. Belichón, que ensenya anglès en una escola d’Ivars d’Urgell, va estudiar a la facultat de Ciències de l’Educació de la UdL, on es va especialitzar en llengua estrangera, i actualment estudia Comunicació Audiovisual a la mateixa universitat. L’any 2004, va ésser el guanyador ex aequo del premi de literatura Sant Jordi de la facultat de Ciències de l’Educació.

Podeu consultar la notícia a la web de l'Oficina de Premsa.

Darrera modificació: