CICLE DE XERRADES sobre la IMPLANTACIÓ de l'ESPAI EUROPEU D'EDUCACIÓ SUPERIOR A LA UdL

La UdL organitza un seguit de conferències per tal d'explicar a l'estudiantat la implantació de l'Espai Europeu d'Educació Superior i les modificacions que això suposarà en els actuals estudis universitaris. Les conferències, obertes a tothom, s'agruparan per àrees de coneixement i tindran lloc als diferents Campus de la UdL.

Xerrada del rector amb els estudiants de la UdL sobre l'EEES
El curs vinent la Universitat de Lleida iniciarà noves titulacions adaptades a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES). Aquest curs ja s'han iniciat 4 graus adaptats a l'EEES.

Aquest procés, que es va iniciar l'any 1999, finalitza l'any 2010 creant un sistema universitari comú a Europa. Aquest és l'Espai Europeu d'Educació Superior, que té tres característiques principals: un conjunt de títols universitaris homogenis; ensenyament basat en cicles (grau, màster i doctorat); i mesura de l'aprenentatge mitjançant un sistema comú de crèdits (ECTS) que té en compte el temps dedicat per l'estudiant a cada matèria i el resultat obtingut en la seva avaluació.

Aquesta adaptació, seguint les normatives publicades, ha estat feta a la UdL amb la col·laboració de tots els agents i amb el compromís d'introduir les millores que suposi Bolonya en els plans actuals. En la pàgina web de la universitat hi ha informació detallada i actual sobre el procés de Bolonya i la seva implantació a Europa i la UdL (www.udl.cat/ca/udl/eees/), i també s'han organitzat diferents accions d'informació al respecte. D'altra banda, els centres estan a la vostra disposició per a les vostres consultes i també està obert un fòrum a la UdL (http://cv.udl.es/portal/site/forum-europeu).

El Vicerectorat de Docència i el Vicerectorat d'Estudiantat, entén que tot procés de canvi profund, com en el ens trobem, genera il·lusió, però també sensació d'incertesa o fins a temor. Per aquesta raó s'organitza un programa de xerrades per explicar a la comunitat universitària i a la societat que suposa d'implementació de l'Espai Europeu d'Educació Superior a la UdL. Les sessions es faran a de 12h a 13.30h per àmbits de coneixement als diferents Campus de la UdL, i us convidem a tots a assistir-hi i participar-hi:

PROGRAMA. CICLE DE XERRADES sobre la IMPLANTACIÓ de l'EEES A LA UdL

DIJOUS 9 d'octubre
12.00h - 13.30h Sala d'Actes (Edifici del Rectorat, Plaça de Víctor Siurana, 1, Lleida)
LA IMPLANTACIÓ DE L'EES. ESTUDIS: ARTS I HUMANITATS

DIJOUS 16 d'octubre
12.00-13.30h Sala de Graus (Campus de l'ETSEA, Avinguda de l'Alcalde Rovira Roure, 191, Lleida)
LA IMPLANTACIÓ DE L'EES. ESTUDIS: ENGINYERIA, ARQUITECTURA I CIÈNCIES

DIJOUS 23 d'octubre
12.00-13.30h Aula Magna de l’Edifici Central de Medicina (Campus de Ciències de la Salut, Carrer Montserrat Roig, 2, Lleida)
LA IMPLANTACIÓ DE L'EES. ESTUDIS: CIÈNCIES DE LA SALUT

DIJOUS 20 de novembre