Exposició

Del 15 de juny al 15 de juliol de 2009
1r pis de l'edifici A-B de l'ETSEA
Exposició PVCPLASMA a la UdL
La Direcció del Departament de Producció Vegetal i Ciència Forestal us convida a la inauguració de l'Exposició PVCFPLASMA, que tindrà lloc el dilluns 15 de juny, a les 17 hores, al punt de trobada del passadís del 1r pis de l'edifici A-B de l'ETSEA.

Es tracta d'una exposició col·lectiva dels membres del Departament de Producció Vegetal i Ciència Vegetal (DPVCF) organitzada amb el suport del Vicerectorat d’Activitats Culturals i Projecció Universitària de la Universitat de Lleida, que podrà visitar-se fins al 15 de juliol de 2009.

PVCFPLASMA

Obres de: Arrieta-Espinosa, Griselda; Bai, Chao; Capell, Teresa; Cortés, Carlos; Cossiani, Mariano; Farre, Gemma; Gabernet, Núria; Gómez, Sonia; Medina, Vicente; Miralpeix, Bruna; Naqvi, Shaista; Peremartí, Ariadna; Ramessar, Koreen; Sabalza, Maite; Sanahuja, Georgina; Trenc, Astrid; Trenc, Jordi.

Atardeceres rurales I
(volver tarde tiene sus beneficios)
Atardeceres rurales II
(recompensas del campo)
Autumn Dusk
Batalla contra el virus
Caps transformats
Cebadas
Collita bona
Comenzando un nuevo ciclo
Comprobando creencias mediterráneas
Contrastes
Enigmes?
Equilibri
Gana
How do you love the life?
Mosquit
Nedant entre flors
Paella Mastermix
Panda