Mostra / Del 2 al 30 de novembre de 2011
   Sala d'Exposicions (planta -1) del Centre de Cultures / Universitat de Lleida

Exposició itinerant del Museu de Matemàtiques de Catalunya?

Durant aquest mes de novembre l’ICE de la UdL, juntament amb l’equip ICE Lleimat, SSTT d’Ensenyament i amb la col·laboració del Departament de Matemàtiques de la Facultat de Ciències de l’Educació, comptarà amb l’exposició itinerant del Museu de Matemàtiques de Catalunya.

Exposició Itinerant del Museu de Matemàtiques de Catalunya a la Universitat de Lleida

Uns 1.500 alumnes de 17 centres de primària i secundària de les localitats de Lleida, Seròs, Alcarràs i Guissona, visitaran -entre el 2 i el 30 de novembre- l'exposició itinerant del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA), Prohibit no tocar. La mostra, instal·lada la Sala d'Exposicions del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (planta -1) del Campus de Cappont, conté un conjunt de mòduls on els visitants trobaran jocs, reptes i algunes sorpreses, amb l'objectiu de demostrar que les matemàtiques són accessibles per a tothom.

L'alumnat de l'IES Maria Rúbies de Lleida serà el primer en veure l'exposició, el proper 2 de novembre. Els i les estudiants de tercer curs dels graus que s'imparteixen a la Facultat de Ciències de l'Educació, seran els encarregats de guiar-los durant tot el recorregut, on els visitants podran tocar i interaccionar amb els materials que conformen la mostra. Això sí, primer caldrà que responguin a una pregunta, formuli una hipòtesi o comprovi si la solució proposada és correcta.

La mostra, organitzada entre el MMACA i l'Institut de Ciències de l'Educació de la UdL, estarà oberta, de dilluns a divendres, en horari de matí (de les 9.30 fins a les 14 hores) i de tarda (entre les 15.30 i les 17 hores). Els dissabtes, l'exposició es pot visitar només durant el matí. Per seguir el recorregut, hi haurà visites guiades a càrrec de mestres jubilats voluntaris. .

[+] Aplicatiu de preinscripció al Museu de Matemàtiques de Catalunya
[+] www.mmaca.cat