INSÒMNIA
    XIII FESTA DE LA CREACIÓ
  "Tota una vida... en vers"

DIMARTS 3 MAIG 2011
CLAUSTRE DE LES HEURES (RECTORAT)
CAFÈ DEL TEATRE ESCORXADOR
Insòmnia és un festival fet i pensat per joves escriptors amb la voluntat i l’esperit de ser un espai de creació i de trobada artístiques obert a tota la ciutat. Un festival literari nascut en el si de la universitat, però que s’ha sabut transformar i reinventar any rere any per oferir sempre un cert punt d’originalitat i de nova proposta, la qual cosa li garanteix sempre dinamisme i frescor.

L'home és mesura en temps i aquesta mesura es divideix en quatre unitats bàsiques: infantesa, joventut, maduresa i vellesa/mort. El cicle natural de la vida vist, sentit, llegit i explicat pels poetes insgines dels últims 50 anys de la nostra literatura a través de la lectura més actual i interartística oberta a tota la ciutat.

Insòmnia és un espai de creació i de trobada artístiques que té com a punt de partida la literatura, amb la voluntat d'oferir sempre un espectacle original que es reiventa any rere any, dinàmic i fresc.

CLAUSTRE DE LES HEURES

10.30h Esmorzar
11.30h Lectura oberta de l'obra de Joan Maragall

CAFÈ DEL TEATRE ESCORXADOR