Exposició

PVCFPLASMA 2014: Cristal·lografia, Agricultura familiar (“Family Farming”) i la Vida Salvatge (“Wild Life”)

Fins al 31 de juliol de 2014 | Passadís del 1r pis de l'edifici A-B de l'ETSEA

És la sisena mostra col·lectiva del Departament de Producció Vegetal i Ciència Forestal de la Universitat de Lleida, que aquest cop està dedicada a la cristal·lografia, l'agricultura familiar i la vida salvatge en celebrar-se'n l'Any internacional aquest 2014.

L'exposició, que compta amb el suport del Vicerectorat d'Activitats culturals i projecció universitària, aplega una vintena de fotografies, pintures i escultures realitzades per personal i col·laboradors d'aquest departament de l'ETSEA. Els seus autors són: Teresa Capell, Carlos Cortés, Jorge del Castillo, Teresa Estela, Nicolás Gualano, José Antonio Martínez, Gemma Masip, Vicente Medina, Xavier Mitjana i Encarna Granados.

Expo PVC

Darrera modificació: