Final d'estada
Descarregar pdf- CERTIFICAT D'ASSISTÈNCIA + TRAINEESHIP CERTIFICATE (documents originals, signats pel centre de destinació). La data de signatura de destí ha de ser igual a la data final d'estada (o posterior).
Entregar-los a l'Oficina de Relacions Internacionals abans de l'1 de setembre (o avançar-los escanejats per email).
- QÜESTIONARI EU en línia (=UE Survey). Després d'haver entregat el Certificat d'Assistència a l'ORI, l'estudiant rebrà l'avís per correu electrònic i se li indicarà l'enllaç per emplenar el qüestionari en línia. L'avís provindrà de l'adreça de la Unió Europea: replies-will-be-discarded@ec.europa.eu (comproveu spam, l'adreça és fiable). Títol de l'assumpte: "Erasmus+ individual participant report request".
- OLS: Test 2 final d'idioma
- Informe d'avaluació de les pràctiques. Demaneu arxiu model al vostre coordinador/a Erasmus de la UdL.
Fins que l'estudiant no hagi complert amb aquests tràmits al final de l'estada, no es podrà procedir al reconeixement dels crèdits dins el seu expedient ni al segon pagament (balanç) de la beca Erasmus.
Són necessaris per a poder justificar l'estada dins d'Erasmus i per a tramitar el segon pagament de la beca Erasmus UE (balanç del 25% de l'ajut, si escau), en base a les dates d'inici i fi d'estada reflectides al certificat d'assistència, fins a un màxim de 3 mesos i a raó de 400-350-300 € per cada període de 30 dies, segons país de destí. Vegeu taula d'imports. Vegeu també clàusules del Conveni de Subvenció. En cas d'haver rebut un ajut superior al que correspondria, el balanç significarà la devolució de l'import restant.
RECORDEU TAMBÉ:
- Si teniu concedit ajut MOBINT de la Generalitat:
Recordeu de fer arribar a l'AGAUR el full de justificació de l'estada (model propi de l'AGAUR, disponible al seu web) signat per la universitat de destinació. Seguiu instruccions proporcionades per la Generalitat.
NOTES i CONVALIDACIÓ:
A partir de l'informe d'avaluació de les pràctiques a destí, el coordinador de mobilitat farà constar les qualificacions obtingudes i els crèdits reconeguts a la UdL en l'Acta conveni mobilitat.
La formalització d'aquest document es farà amb la màxima rapidesa possible, però cal tenir present que la convalidació no és immediata, sinó que triga un temps, ja que han de donar-hi el vistiplau el coordinador d'àrea i/o de centre, així com la vicerectora de Relacions Internacionals i Cooperació. Finalment, la convalidació es trametrà a la Secretaria de centre, i aquesta l'introduirà a l'expedient acadèmic de l'estudiant.
Com que la matrícula d'un curs acadèmic a la UdL té validesa fins al setembre, cal haver tramitat la convalidació dels estudis a mitjan setembre.