Arxiu de Notícies

La UGT es presenta a les eleccions del PDI funcionari de la UdL que es celebraran de manera electrònica el proper 16 de març de 2021 de 9 a 18 hores.

Per començar, voldríem donar-vos les gràcies pel vostre suport durant tots aquests anys ja que ens ha permès continuar treballant per defensar els drets laborals del PDI funcionari.

A continuació, ens agradaria presentar-te la nostra candidatura per a aquestes properes eleccions; una candidatura plural, oberta, amb moltes ganes de treballar per defensar els teus drets i que en tot moment ha buscat la paritat, la diversitat i el compromís per intentar buscar una solució als problemes que patim com a treballadores i treballadors.

Malgrat les dificultats a les quals hem hagut de fer front enmig de la pandèmia, hem aconseguit fer una candidatura amb professionals de tots els campus de la UdL i on, de ben segur, us hi trobareu identificats/des i que està formada per les següents persones:

• MANUEL PORTERO OTÍN (INSTITUT DE RECERCA BIOMÈDICA)
  • MONTSERRAT PARRA ALBA (RECTORAT)
  • LUDOVIC BASSIÉ (ETSEA)
  • JORDI ROCA RAFOS (ETSEA)
  • ADORACIÓN PADIAL ALBÁS (CAMPUS CAPPONT)
  • DANIEL BABOT GASPA (ETSEA)
  • FRANCISCO JUÁREZ RUBIO (ETSEA)
  • CARMEN NUIN ORRIO (FACULTAT DE MEDICINA)
  • JOAN PRAT COROMINAS (INSTITUT DE RECERCA BIOMÈDICA)
  • VICTORIANO BRETÓN SOLO DE ZALDÍVAR (RECTORAT)
  • REINALDO RAMÓN PAMPLONA GRAS (INSTITUT DE RECERCA BIOMÈDICA)
  • MARIA SÁNCHEZ FERNÁNDEZ (FACULTAT DE MEDICINA)
  • MARÍA NIEVES VILA RUBIO (RECTORAT)
  • ENRIQUE HERRERO PERPIÑÁN (FACULTAT DE MEDICINA)

La UGT és un sindicat de classe amb més de 130 anys d’història, caracteritzat per la seva voluntat negociadora però ferma en els plantejaments, i sempre preparada per trobar els millors acords pel treballador/a. Per aquest motiu, us obrim les nostres portes a fer les aportacions que vulgueu al nostre programa electoral, així com aclarir qüestions o resoldre dubtes que tingueu sobre la vostra situació laboral.

Pots consultar el Programa Electoral JPA 2021.

#canviemUdL

Pots seguir-nos a les nostres xarxes socials: Facebook i Twitter.

Resultats Eleccions Comitè PDI-L

Benvolguts/des,

Des de la Secció Sindical UGT-UdL volem felicitar a la CGT pels excel·lents resultats que han obtingut en les eleccions al Comitè d'Empresa. Enhorabona!

Volem agrair-vos el suport que heu donat a la nostra candidatura, que ens ha permès obtenir el major nombre de vots i de delegats i delegades de la darrera dècada. Un èxit obtingut gràcies al treball constant i la confiança que ens ha fet la comunitat del PDI-Laboral. Moltes gràcies!

Finalment, volem agrair al Personal Docent i Investigador-Laboral que ha participat en aquestes eleccions en les quals, malgrat la pandèmia, s'han emès més vots que en les dues darreres convocatòries. Moltes gràcies!

Moltes gràcies a tothom! Seguirem treballant per una universitat pública de qualitat!

Salutacions cordials,

Secció Sindical d'UGT