21 gener de 2008

Signatura del conveni de la titulació compartida de Veterinària entre UdL i UB
El conseller Huguet i els rectors de la Universitat de Lleida i
Autònoma de Barcelona, Joan Viñas i Lluís M. Ferrer
Els rectors de les universitats de Lleida i Autònoma de Barcelona, Joan Viñas i Lluís Ferrer, respectivament, han segellat avui, amb la signatura d’un conveni, la col·laboració acadèmica entre les dos institucions per a la creació del títol conjunt dels estudis de grau Veterinària. Tant Viñas com Ferrer, que han estat acompanyats del conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, han destacat que aquesta opció consolida el sistema universitari català com un tot, lluny de localismes. “Tots hi sortim guanyant, les universitats, la conselleria, el sistema i el país” ha afirmat Joan Viñas.

El conveni permetrà que els estudiants de la Universitat de Lleida que hagin completat el grau en Ciència i Salut Animal puguin seguir posteriorment els estudis de Veterinària que compartiran ambdós universitats.
Aquest grau de quatre anys començarà a impartir-se a la UdL el proper curs acadèmic
Així mateix, el conveni també preveu que la UdL faciliti el reconeixement dels crèdits dels estudiants de Veterinària de l’Autònoma que vulguin cursar el grau en Ciència i Salut Animal.

Aquest grau de quatre anys, que dona resposta a les necessitat del sector productiu de les comarques de Lleida, començarà a impartir-se a la UdL el proper curs acadèmic. Només podran accedir al títol conjunt de Veterinària els estudiants que estiguin en possessió del títol de graduat o graduada en Ciència i Salut Animal de la UdL i que seran un màxim de 30 estudiants per curs acadèmic.

A la signatura del conveni també hi han assistit el president del Consell Social de la UdL, Josep Maria Pujol i la comissionada per a Universitats i Recerca, Blanca Palmada.

MÉS INFORMACIÓ