30 de gener de 2007

La UdL recorda Miquel Porter Moix amb un cicle de cinema i una exposició

Miquel Porter i MoixUna exposició retrospectiva i un cicle, sobre el cinema que li agradava, recordaran, el proper mes de febrer, la figura de  Miquel Porter Moix (1930-2004). La Universitat de Lleida s'afegeix així a l'homenatge que fa uns mesos va retre la Universitat de Barcelona a aquest llibreter, home de teatre, cantautor, sindicalista, catalanista, escriptor, historiador del cinema i universitari.

Miquel Porter Moix: un home polifacètic, és el títol de la mostra que podrà veure's al Centre de Cultures de Cappont entre el 5 i el 26 de febrer. Durant el mateix període, cada dilluns, la Filmoteca Cine-ull de la UdL oferirà un repàs per la cinematografia preferida de Porter, que inclou La Ciutat Cremada, film on hi va tenir un petit paper com a actor.

Filmoteca Cine-Ull / Gener-Abril 2007: Tot recordant... Miquel Porter i Moix
Exposició: Miquel Porter i Moix: un home polifacètic