9 d'octubre de 2008

El carnet de la UdL serveix per utilitzar l'autobús

. La comunitat universitària gaudirà de descomptes durant el 2008, gràcies a un conveni amb l'ATM

Aquesta actuació, pionera entre les universitats catalanes, permetrà a estudiants, professorat i personal de la UdL gaudir d'un 10% de descompte en les recàrregues de viatges
La Universitat de Lleida (UdL) i l' Autoritat Territorial de la Mobilitat (ATM) de l'Àrea de Lleida han signat un conveni perquè el carnet universitari incorpori tota la gamma de títols que ofereix el sistema tarifari integrat. Aquesta actuació, pionera en l'àmbit universitari a Catalunya, beneficiarà unes 10.000 persones entre estudiantat, professorat, investigadors i PAS. Els que utilitzin aquesta opció gaudiran d'un 10% de descompte en totes les recàrregues de viatges que facin durant el 2008. L'objectiu és promoure l'ús del transport públic entre la comunitat universitària.

El carnet de la UdL permet obtenir descomptes en la recàrrega dels viatges d'autobús
[+] AMPLIAR IMATGEL'objectiu de la iniciativa és promoure l'ús del transport públic i de la mobilitat sostenible entre la comunitat universitària
El carnet de la UdL servirà com a targeta de transport a tota la xarxa de l'Àrea de Lleida, que actualment abasta un total de 30 municipis del Segrià i tres de la Noguera. Al 2009 està previst que s'ampliï a la resta de poblacions de la Noguera, el Pla d'Urgell i les Garrigues. Les recàrregues es podran fer tant al Centre d'Atenció al Client de l'ATM, ubicat a la plaça Espanya, com al Punt d'Informació de la UdL, al campus de Cappont.

L'acte de presentació ha comptat amb la presència del Secretari per a la Mobilitat de la Generalitat i president del Consell d'Administració del Consorci de l'ATM, Manel Nadal, el rector de la UdL, Joan Viñas, i el vicerector d'Estudiantat, Xavier Gómez, a banda de representants del consell comarcal del Segrià, l'Ajuntament de Lleida i el Banco Santander.

MÉS INFORMACIÓ