Arrenca un nou curs a la UdL

Amb l'acollida al nou estudiantat a tots els centres

benvingudaestudiantat2015
Una de les sessions del setembre passat al campus de Cappont Foto: EPS-UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ho té tot a punt per iniciar un nou curs acadèmic. Malgrat que la inauguració oficial no tindrà lloc fins a l'octubre, les classes comencen el proper dilluns, 12 de setembre. Uns 1.900 estudiants de primer curs participaran durant els dos primers dies en les sessions d'acollida que es desenvoluparan a tots els centres de la UdL. L'alumnat de nou accés podrà conèixer així la pròpia estructura de la Universitat, les facultats i escoles, els plans d'estudis i els principals recursos que tenen al seu abast.

Així, a tots els programes hi ha xerrades sobre el Servei d'Informació i Atenció Universitària (SIAU), el Servei de Biblioteques i Documentació, el campus virtual i l'Institut de Llengües. En alguns també es presenten el Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones, el Servei d'Esports, els programes de mobilitat i els Consells de l'estudiantat dels centres.

A banda dels esmorzars o berenars populars, depenent de l'horari dels grups, la Facultat de Medicina ha programat un dinar de germanor organitzat per l'alumnat dels darrers cursos i la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, una gimcana a càrrec del Consell de l'Estudiantat. A la Facultat de Lletres, a l'edifici del Rectorat, tindrà lloc una conferència a càrrec de l'escriptor Albert Villaró.