Les atletes de la UdL sumen tres medalles d'or més

medallesUdLatletisme2014
Llobera, al mig, aconsegueix un nou or / Foto: Servei d'Esports-UdL

L'esport femení continua donant alegries a la Universitat de Lleida (UdL). Les noies han aconseguit tres medalles d'or en les proves d'atletisme celebrades a Can Drago, Barcelona. Alba Casanovas és la nova campiona universitària de Catalunya en 400 metres tanques, amb un crono de 1'03"45. Mentre, Elena Llobera regna al salt de llargada després d'aconseguir la medalla d'or amb una marca de 5'67; i Cherry Pasa, als 5.000 metres llisos, després d'arribar la primera a la meta en un temps de 18:06.72.

En el mateix campionat, Sergi Bertran ha aconseguit la medalla d'argent en 1.500 metres llisos, amb un crono de 4'12"05. El campió ha estat Daniel Álvarez de la Cruz, de la Universitat de Barcelona (UB). Un altre atleta de la UdL, Víctor Sainz de la Maza, ha guanyat el bronze en els 800. L'or ha estat per a Mohamed Azanay (UB).