Després de l'estada

 Descarregar pdf

DOCUMENTACIÓ FINAL

Cal portar a Relacions Internacionals, ja sigui presencialment o escanejat i per correu electrònic (ri@udl.cat), la següent documentació:

 

  • CERTIFICAT D'ASSISTÈNCIA    (signat per la universitat de destinació). El document signat a l'inici de l'estada però amb la secció de la finalització d'estada complimentada.
  • Còpia de les notes obtingudes a destí. Aquestes es faran arribar al coordinador acadèmic perquè prepari l'acta de convalidació.

CONVALIDACIÓ

Les notes es fan arribar (via Relacions Internacionals o via estudiant) al coordinador acadèmic que prepararà l'acta de convalidació.
En el cas de projectes finals de carrera, també s'ha de presentar una còpia del projecte.

Un cop feta l'acta i signada, el coordinador remet l'acta a Relacions Internacionals per la signatura de la Vicerectora d'Internacionalització. L'acta es remet a l'estudiant i a la Secretaria Acadèmica perquè incorpori la nota a l'expedient de l'alumne.


Observacions:

Assignatures suspeses: Els estudiants de Mobilitat no tenen dues convocatòries d'examen a Lleida, pel que fa a les assignatures incloses a l'acord acadèmic. Per tant,  no hi ha la possibilitat d'examinar-se al setembre a Lleida d'una assignatura suspesa durant l'estada Sicue.
Si l'estudiant suspèn una assignatura a la universitat de destinació, cal recuperar-la allà. En cas contrari, es calificarà l'assignatura de la UdL com a suspens i caldrà tornar a matricular l'assignatura el curs següent a la UdL.

Qualificacions i tràmits de convalidació: Els estudis convalidats de la UdL rebran la qualificació corresponent, a criteri del coordinador de centre. El coordinador farà constar les notes equivalents a la UdL en l'Acta conveni mobilitat.

L'Acta conveni mobilitat ha d'incloure la mateixa informació que l'acord de convalidació / learning agreement, més les qualificacions obtingudes a destinació i la seva nota equivalent a Lleida.

La formalització d'aquest document es farà amb la màxima rapidesa possible, però cal tenir present que la convalidació no és immediata, sinó que triga un temps, ja que han de donar-hi el vistiplau els diferents responsables: el coordinador d'àrea i/o de centre, a més de la vicerectora d'Internacionalització.

Com que la matrícula d'un curs acadèmic a la UdL té validesa fins al setembre, cal haver tramitat la convalidació dels estudis a mitjans de setembre.

TRÀMITS FINALS

Un cop fets els tràmits anteriors:

  1. El coordinador acadèmic farà l'acta de convalidació que signarà també el Vicerector d'Internacionalització.
  2. Aquesta acta s'envia a la secretaria acadèmica perquè t'introdueixin les notes al teu expedient.
  3. També rebràs còpia de l'acta perquè vegis que s'han fet els tràmits, no cal que facis res, només, si no estàs d'acord amb alguna de les notes, t'has d'adreçar al coordinador acadèmic.
  4. En cas que hagis rebut ajut econòmic de Relacions Internacionals, si ens has fet arribar el certificat de finalització d'estada, tramitarem el segon pagament de l'ajut.

Per últim i ja per finalitzar la teva mobilitat, t'agraïríem que omplissis l'enquesta sobre la teva experiència de mobilitat. Aquesta enquesta, si ens autoritzes a publicar-la, pot servir d'orientació per a futurs estudiants que es plantegin anar al destí a què has anat. A més, si vols, pots completar l'enquesta amb algun document que hagis pogut fer de l'estada o fotografies. Per omplir l'enquesta, cal accedir a aquest enllaç amb l'usuari i contrasenya que vas fer per fer la sol·licitud de mobilitat, així el sistema reconeix sobre quina estada vols fer l'informe. L'enquesta s'anomena "Informe de Mobilitat". T'agraïm la teva col·laboració.

   Darrera modificació: