| Fer i Entendre el Cinema: Taller de Curtmetratges |
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Coneixes la Universitat?: Història de l'Estudi General de Lleida |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Salut Psicològica: Estratègies per Millorar el Benestar |
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bioeconomia km 0: Reptes Jurídics i Econòmics |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| L'Art de Digitalitzar Empreses amb Sage X3 |
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| From Zero to Hero: Curs d'Aprenentatge de Python |
|
|
T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Introducció a la Realitat Virtual amb Unreal Engine: de la Conceptualització al Desenvolupament |
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Docker: Plataforma de Programari per Crear, Provar i Desplegar Aplicacions Ràpidament |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Iniciació als Escacs |
|
|
T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Teatre en Acció: Llenguatge Escènic i Pedagogia Teatral |
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Resolució Pacífica de Conflictes: Eines Innovadores per a la Gestió de Conflictes en Entorns Educatius |
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Estratègies de Suport Educatiu a l'Escola Inclusiva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Molt més que Joc. Comprendre, Valorar i Acompanyar el Joc de 0 a 7 Anys |
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Parlant Clar: Aprèn a Comunicar el Teu Missatge en Públic amb Claredat i Eficàcia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| El Cicle Menstrual, Eina d'Autoconeixement i de Transformació Social |
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Com Treballar a la Sala Snoezelen?: Enfocament Multidisciplinari i Pràctic de l'Estimulació Multisensorial |
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Primers Auxilis Psicològics |
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mites i Contes: un Tresor per a Infants, Adolescents i Adults en la Cura de la Salut Mental |
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Benestar 360º: Salut Integral i Empoderament Femení |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| La Figura del Psicòleg Perinatal: Prevenció en Salut Mental des de l'Embaràs, el Part i el Postpart |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Podem Ser Agents de Canvi Davant del Maltractament i l'Abús Sexual Infantil? Passem a l'Acció! (14a Edició) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| La Donació de Sang i el Voluntariat: Agents de Transformació i Progrés Social |
|
|
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Aprèn a Crear Vídeos de Qualitat: Tècniques de Gravació i Edició per a Xarxes i Plataformes |
|
|
T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Impressió 3D: Tècniques i Materials |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Construir amb Terra: de la Tradició a la Innovació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Català C2 |
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Preparació de l'Examen de Nivell B1 d'Anglès CLUC CertAcles |
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Descobreix la Intel·ligència Artificial: un Estiu de Codi i Creativitat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| La Creació del Personatge: Curs de Seducció Escènica |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bullying: Claus per Entendre, Prevenir i Actuar des de la Mediació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| L'Adaptació Humana a les Catàstrofes Naturals: Passat, Present i Perspectives de Futur |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Viatge Geològic pels Pirineus Centrals: des de l'Alt Urgell i el Pallars Sobirà fins a l'Arieja |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| L'Art de la Productivitat Sense Estrès |
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| On i com Vendre els Productes d'una Empresa en un Mercat Global: Mercats i Estratègia Digital |
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Estudis per a la Pau i Geopolítica: Anàlisi de Conflictes Contemporanis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Excel Intel·ligent per Gestionar l'Empresa (Macros, Mòduls VBA, Intel·ligència Artificial) |
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Presentació de Treballs Acadèmics: Eines Digitals, Disseny Gràfic i Gestió Bibliogràfica |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| GDS (Sistemes Globals de Distribució) en Agències de Viatges |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Aprofitant la IA en els Estudis: Eines, Mètodes i Ètica en l'Aprenentatge |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
| Temes Controvertits en Salut: Aprèn a Reflexionar, Argumentar i Prendre Partit |
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Entendre els Grups per Aprendre a Liderar-los: Conceptes Clau de l'A a la Z |
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Les Claus per Aprendre a Estudiar |
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Revisions Bibliogràfiques en l'Àmbit de les Ciències de la Salut |
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| L'Abecé de l'Educació per a la Salut |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Simulació Energètica d'Edificis amb Open Studio i Energy Plus |
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Webs Usables i Accessibles amb Worpdress (WP U+A) |
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Universitat d'Estiu del Cooperativisme |
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| L'Art i la Tècnica de la Pedra Seca. Teoria i Pràctica (8a edició) |
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Art i Territori |
|
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Memòria Històrica: Espais de Guerra al Front del Segre |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| L'Efervescència del Català, a Debat: en Record de M. Carme Junyent |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Curs Teoricopràctic d'Arqueologia Ibèrica: Excavació al Jaciment de Gebut (Soses, el Segrià) |
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Anton Navarro i la Ribagorça |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| XXVIII Curs Comtat d'Urgell: "Memòria, escriptura i poder" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| XIV Jornades d'Història del Monestir de les Avellanes: "Negociar l'autoritat i el poder en els monestirs medievals" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M i T |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Acadèmia Internacional de Música de Solsona |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|