Exposició fotogràfica
L'aula somiada: una experiència educativa transformadora a partir de la fotografia

Del 10 de febrer fins al 6 de març de 2015
Planta -1, Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera

Aquesta exposició presenta un projecte desenvolupat a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL, a les assignatures Música i Arts Visuals i Sociologia de l'Educació de 1r curs del Doble grau d'Educació Infantil - Educació Primària.

Amb l'objectiu de fomentar la fotografia com a eina educativa, s'ha emprat la imatge fotogràfica per fer representacions d'una aula somiada, incidint especialment en les implicacions i lligams socials de la fotografia, així com en la inclusió de l'àmbit social en el món educatiu. Tot plegat, una experiència educativa transformadora.

L'exposició consta de 33 fotografies i 10 plafons de text realitzats per l'alumnat de la Facultat sota la direcció de Danae Quiroz, fotògrafa de La Directa.

Darrera modificació: