Novetats, Activitats i Convocatòries

Any 2018 / Universitat de Lleida

Concurs de cartells de la Universitat d'Estiu de la UdL

Fins al 19 de febrer / Fins al proper dia 19 de febrer, les persones interessades a participar-hi poden fer arribar les seues propostes a l’Oficina de la Universitat d’Estiu de la UdL, ubicada al campus de Cappont.

Exposició: La Saleta 7. Centre Adscrit a LAU (Liberis Artium Universitas)

Del 18 de desembre de 2018 al 25 de gener de 2019 / Mostra del projecte artístic participatiu dirigit per Isidro López-Aparicio.

15è Cicle de Cinema i Drets Humans

Del 6 al 22 de novembre de 2018 / El documental de Metromuster, 12 d'octubre: cultura de l'odi i legítima autodefensa obrirà, el 6 de novembre, el 15è Cicle de Cinema i Drets Humans que organitza la unitat de Desenvolupament i Cooperació de la UdL.

Exposició: Objectius de desenvolupament sostenible (ODS) – De Lleida al món

Del 15 al 29 d'octubre de 2018 / La mostra recull els 3 darrers anys de la cooperació que s’ha dut a terme a Lleida. La iniciativa pretén donar a conèixer a la ciutadania les accions solidàries que han impulsat associacions i ONGs.

Exposició: Les veus de l'aigua

Del 24 de setembre al 09 de octubre de 2018 / Exposició fotogràfica Les veus de l'aigua, d'Aigua per al Sahel, que es podrà veure fins el 9 d'octubre. .

Exposició: Oussouye, la força de la comunitat

Del 17 d'setembre al 10 d'octubre de 2018 / Selecció de fotografies de la vida quotidiana a la comunitat Oussouye, al sud de Senegal.

Exposició: Samuel Gili Gaya: La Pedagogia Incontestable

Fins al 24 d'octubre de 2018 / L’exposició vol retre un homenatge a un dels seus fills il·lustres: Gramàtic, lingüista, lexicògraf, crític literari i, per damunt de tot, Mestre.

I Premis Consell Social de la UdL

Fins al 25 de juliol de 2018 Des del Consell Social es vol premiar aquells estudiants graduats a la UdL amb bona qualificació i un excel·lent TFG que volen continuar els estudis amb un Màster oficial a la UdL. Per aquest motiu s’atorgaran 7 premis, un per cada centre propi.

I Premi Càtedra DOTS de projectes de promoció d’estils de vida saludable i benestar de les persones

Fins al 31 de juliol de 2018 / La convocatòria està destinada al reconeixement de l’excel·lència en treballs final de grau i màster i, l’experiència professional en promoció de la salut i benestar al territori lleidatà.

Mostra de Teatre Universitari 2018

Del 24 al 26 de maig de 2018 / Amb la participació dels grups de teatre de les universitats de Lleida, Vic, Illes Balears i Sòria.

Exposició U: per 14 fotògrafes i fotògrafs de Lleida

Del 5 de Desembre de 2018 al 31 de gener de 2019 / L'exposició presenta en gran format algunes de les imatges més emblemàtiques de l'1 d'octubre de l'any passat a casa nostra

Exposició bibliogràfica: Pompeu Fabra, el Mestre

Del 15 de Novembre de 2018 al 15 de Febrer de 2019 / L’exposició bibliogràfica: Pompeu Fabra, el Mestre en el qual es commemora la figura i l’obra de Pompeu Fabra, coincidint amb el 150è aniversari del naixement del Mestre i els 100 anys de la publicació de la Gramàtica catalana normativa.

Exposició: Lunas y mares, de Marta L. Acevedo

IX Jornada Per què no puc fer-ho?

De presentació dels estudis de la UdL sense estereotips de gènere

16 de novembre de 2018 / Es tracta d'una jornada adreçada a l’alumnat de 4t. d’ ESO per presentar els estudis de la UdL sense estereotips de gènere, amb l’objectiu d’esperonar l’alumnat femení i masculí en l’elecció de titulacions en què un dels dos sexes està menys representat.

Filmoteca Terres de Lleida

Del 15 d'octubre del 2018 al 28 de gener del 2019/ Filmoteca Terres de Lleida-All About Mankiewicz. A Joseph Leo Mankiewicz se'l sol considerar com un dels millors directors de Hollywood de la segona meitat del segle XX i, al mateix temps, un dels rars cineastes d’aquell món capaç d’escriure uns diàlegs bons i estructurar correctament un relat. Comencem ara una secció sota la fórmula Cinema ben escrit. Volem reivindicar, de manera intermitent però regular, la figura del guionista. Comencem amb Mankiewicz, que escrivia el que dirigia.

Exposició V concurs de fotografia matemàtica FotoMath

Del 8 d'octubre de 2018 al 15 de gener de 2019 / Vestíbul primer pis de l'Escola Politècnica Superior / Aquest certamen té com a objectiu fer palesa la presència d'aquesta ciència exacta en la vida quotidiana i animar a la recerca, la creativitat i la divulgació a través de la fotografia.

II Congrés Internacional de l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes

Del 3 al 5 d'octubre de 2018 / Amb l’eslògan Som Universitat. Som País. Som Cultura, la Universitat de Lleida acull el II Congrés Internacional de l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalana (II CIAJILLC) .

Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat sostenible a les universitats espanyoles

Fins al 31 d'octubre de 2018 / La mobilitat a la universitat com a element fonamental per al desenvolupament sostenible.

II Premis Educació i Adolescència a treballs de Recerca, Treballs de Fi de Grau i Treballs de Fi de Màster

Fins al 30 d'octubre de 2018 / La finalitat és reconèixer l’excel·lència de treballs de recerca d’estudiants de batxillerat, grau i màster  orientats a les senyes d’identitat fonamentals de la Càtedra i dedicats a alguna de les temàtiques prioritàries.