Exposició fotogràfica

EL LLENGUATGE DEL COS / Autors diversos

Del 7 al 31 de juliol | Planta -1 de l'edifici Polivalent

La mostra presenta els treballs de l'alumnat del taller de fotografia de l'anterior edició de la Universitat d'Estiu de la UdL. Són un total de 25 obres, 5 per autor, que es van gestar en el curs "El llenguatge del cos" impartit pel fotògraf saragossà, Rafael Navarro, entre el 21 i el 25 de juliol de 2014.

El taller va ser un exercici de recer­ca del llenguatge fotogràfic utilitzant com a mirall el cos humà. El cos de la model, el seu rostre, així com qualsevol altre element complementari van ser el vehicle per plasmar amb imatges les sensacions i vivències dels alumnes.

El curs va ser impartit per Ra­fael Navarro (Premi Aragón Goya 2013) partint de l’estudi de les seues obres: les inquietants arborescències dels seus Testigos, les simetries i estranyaments dels seus Dípticos, la dialèctica i les el·lipsis de les seues Parejas o la convulsa Danza de la vida y de la muerte.

Les imatges que conformen aquesta exposició, en blanc i negre i color, són obra de Carla Sopena Pego, Marta Belmonte Castellanos, Josep Antoni Aguareles Bringué, Carles Solà Pijuan i Antònia Oliva Florensa.
   Darrera modificació: