Sant Jordi 2015 a la UdL

Dimarts, 21 d'abril de 2015, 18.30h | Cafè del Teatre de l’Escorxador
Dones de Blues / A càrrec dels alumnes del taller de teatre de l'Institut de Llengües

Catorze veus, sis llengües, vint-i-quatre Dones de Blues. Dramatització d’una selecció de poemes en català, castellà, francès, anglès, alemany i italià que tenen les Dones de Blues com a fil conductor.

Els alumnes del taller de teatre de l'Institut de Llengües de la UdL, dirigits i conduits per Ramon Rubinat, ens presenten la dramatització d’una selecció de poemes que tenen les Dones de Blues com a fil conductor. Trasbalsades emocionalment, anihilades per unes conjuntures socials i personals adverses, ignorades, incompreses, rebels, irades, revoltades i boges, recorren la història de la literatura i la història de la ignomínia.

Dones de Blues, recital a la UdL

Dimecres,  22 d'abril de 2015, 17h | Saló Víctor Siurana, Edifici del Rectorat
Sant Jordi i la "fera ferotge": homentage a Ovidi Montllor.
A càrrec d’Amat Baró i del personal de mobilitat de la UdL

Lectura de poemes en diferents llengües per part del personal de mobilitat de la UdL i tothom que s'hi vulgui afegir. Escoltarem textos en cantonès, polonès, nàhuatl, rus, turc...

Dimecres,  22 d'abril de 2015, 18h | Sala d’Actes, Edifici del Rectorat
Concert de la XII Temporada Musical de la UdL
Líquid Cristall: Homenatge a BAcus - Joseph Bodion de Boismortier (1689-1755)

Una passejada per la música francesa del temps del barroc a través d’una selecció dels millors “airs à boire”, unes cançons que tenen en el vi i els seus efectes, l’amor i tots els plaers relacionats amb la vinya i el vi com a tema central.

Josep Cabré, baríton
Maike Burgdorf, tiorba
Benjamin Gaspon, traverso
Pau Marcos, viola da gamba