Convocatòria 2025/26
Bases de la Convocatòria 2025/26
PROGRAMES ELEGIBLES:
- EPS: Artificial Intelligence (AI)
- EPS: Internet of Things (IoT)
- EPS: Digital Innovations for Sustainable Development (DISD-BIP)
- FDET: Good Administration, citizens’ rights and the Language of administrative bureaucracy with particular reference to tax administration (GOAL)
- FDET: Principi e valori del diritto europeo: una prospettiva storico-comparatistica
- FDET: LA IDEATION WEEK
- FETPS: HOMELESS HEROES
- FEPTS: Experiències educatives interuniversitàries i internacionals per a la transformació social amb perspectiva intercultural
La descripció dels programes es pot trobar a l'Annex I de les Bases de la Convocatòria.
L'organització de programes de mobilitat combinada Erasmus depèn de cada facultat o escola. Per a més informació, cal adreçar-se al coordinador/a de mobilitat acadèmica de cada centre.
TERMINI PER PRESENTAR SOL·LICITUDS:
Del 2 al 13 de juny de 2025 a les 12.00 hores
SOL·LICITUD:
Per presentar la vostra sol·licitud, accediu al Portal de mobilitat i després al formulari en línia des de l'enllaç següent:
Enllaç al Portal i a la Sol·licitud
INSTRUCCIONS PER ACCEDIR-HI:
Registre al Portal:
Abans d'entrar al formulari de sol·licitud, cal registrar-se amb un nom d'usuari i contrasenya (part dreta de la pantalla: "inscripció").
- Cal escriure el nom i cognoms en majúscules i sense accents.
- Registreu-vos amb una adreça de correu electrònic que consulteu regularment.
- Anoteu aquestes dades d'accés, perquè us permetran accedir a la vostra sol·licitud i fer-hi modificacions en cas necessari. La sol·licitud es pot modificar tants cops com calgui, abans d'enviar-la. Un cop enviada, ja no es pot modificar i es considera definitiva.
Formulari de sol·licitud:
Un cop registrats, ja podreu iniciar sessió i accedir a la sol·licitud en línia (part esquerra de la pantalla: "inici de sessió").
Nom del formulari "Sol·licitud Estades Curtes Erasmus Estudis – 2025/26".
PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: La sol·licitud es realitza íntegrament en línia.
DOCUMENTACIÓ: Cal adjuntar online la documentació indicada a les bases de la convocatòria.
- DNI (o NIE)
- Resguard de matrícula a la UdL del curs actual (carta de pagament)
- Foto
- Dades bancàries (certificat de titularitat, on consti codi IBAN i el nom de l’estudiant com a titular o cotitular)
- Certificat oficial d’idiomes
- Si escau, acreditació del grau de discapacitat igual o superior al 33%