CENTRES PROPIS
1. ACTIVEU EL COMPTE DE CORREU ELECTRÒNIC
Abans de fer l’automatrícula heu de tenir activat el compte de correu electrònic de la Universitat de Lleida. En el supòsit que no el tingueu activat ho podreu fer seguint les instruccions de l’enllaç següent: Ajuda Campus Virtual.
El correu electrònic institucional (@alumnes.udl.cat) és el que cal utilitzar per a comunicar-vos amb la Universitat (professorat, secretaria, altres), ja que us identifica com a estudiants.
Si teniu qualsevol dubte podeu contactar a Portal de Serveis TIC-Confluence-UdL.
2. CONSULTEU EL CALENDARI DE MATRÍCULA
És molt important que consulteu aquest calendari a través de l’apartat Quan heu de fer la matrícula?
Contacteu amb el centre on s’imparteix la titulació per qualsevol altra informació Escoles, Facultats i Centres adscrits.
3. AUTOMATRÍCULA
Es realitza accedint per Internet a: http://automatricula.udl.cat
En aquesta GUIA trobareu tota la informació per fer l'automatrícula.
Si no teniu accés a Internet podeu fer-la demanant cita prèvia a la secretaria del vostre centre: Facultats i Escoles.
També podeu consultar l’apartat corresponent de FAQS.
Modificacions de matrícula:
Al calendari de matrícula s’indiquen els dies en els quals podreu realitzar les modificacions de la matrícula.
Durant aquests dies podreu fer la modificació accedint per internet a l’adreça http://automatricula.udl.cat
Si voleu modificar la matrícula fora del termini indicat en el calendari de matriculació, ho haureu de sol·licitar al Deganat o Direcció del vostre centre i, en cas que us autoritzin a fer la modificació, haureu d’abonar la quantitat que per modificacions i ampliacions parcials de la matrícula s’estableix en el decret de preus públics publicat al DOGC.
Estan exclosos de pagar el recàrrec els estudiants que es trobin en qualsevol de les situacions establertes en l’apartat corresponent a les modificacions de matrícula de les Normes Acadèmiques.
4. DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR
Per fer l'automatrícula no cal que presenteu cap documentació si no heu d'acreditar alguna situació diferent de la que teníeu el curs anterior (per exemple, un nou descompte en la matrícula, sol·licitar la matrícula parcial, ...).
Consulteu l’apartat Documentació a presentar.
5. NORMATIVES ACADÈMIQUES
Consulteu totes les normatives que us afecten en l’enllaç següent: Normatives.
També us podeu informar en la Secretaria del vostre centre i el Consell de l’Estudiantat.
6. EN CAS QUE DEMANEU BECA
Consulteu també l'apartat Excempcions i bonificacions
7. COM I QUAN HEU DE PAGAR LA MATRÍCULA
Consulteu l’apartat Preus i Pagament.
Rebut de matrícula:
Un cop feta l’automatrícula heu d’imprimir el rebut i l’ordre de domiciliació bancària.
Conserveu el rebut de matrícula per qualsevol incidència que pugui sorgir.
Ordre de domiciliació:
Important: El titular del compte bancari cal que signi l’ordre de domiciliació que es genera en el moment de la matrícula (quan es crea un compte bancari o quan es canvia el titular del compte). Aquest document cal presentar-lo a la Secretaria abans de 10 dies a comptar des del moment de la matrícula, si no la matrícula no es considerarà completada.
Totes les persones que tinguin pendent d'entregar aquesta ordre de domiciliació no podran accedir a la plataforma d'automatrícula per a realitzar modificacions de matrícula ni accedir a la matrícula del curs següent.
8. QUE HAS DE FER SI VOLS ANUL·LAR LA MATRÍCULA
Els estudiants que vulguin anul·lar la matrícula hauran de presentar la sol·licitud d’anul·lació per la seu electrònica . Cal omplir l’imprès M1 per la seu electrònica.
És important que consulteu en l'apartat d'Anul·lacions i Reassignacions de Preus i Pagaments el termini, els efectes econòmics i les causes que comporten la devolució de l’import pagat.
També podeu consultar l’apartat de FAQS.
9. CARNET DE LA UdL
Informació sobre el carnet de la UdL: https://www.udl.cat/ca/serveis/seu/carnet/
ALTRA INFORMACIÓ D'INTERÈS
Transports, allotjament i altres temes d’interès: https://www.udl.cat/ca/perfils/alumnes/
Servei d’Informació i Atenció Universitària (Campus de Cappont), telèfon 973 003 588 i correu electrònic info@udl.cat .
CENTRES ADSCRITS
Consulteu el procediment a seguir a la Secretaria del vostre centre.