Entitat de Registre de Certificació Digital

Universitat de Lleida

 Descarregar pdf
  

7. COM OPERAR EN L'ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA I SIGNAR ELECTRÒNICAMENT

 
Per a que els membres de la UdL operin en l‘Administració Electrònica i signin electrònicament calen tres elements: la targeta UdL dotada de certificat digital, un ordinador dotat de teclat amb lector de targetes criptogràfiques, i una configuració adequada del vostre ordinador.

 
TARGETA UdL
manual1 
La UdL atorga a tot PDI, PAS i Estudiant/a un carnet que, a part d’identificar al seu posseïdor com a membre de la universitat, té les següents funcionalitats:
  • Dóna accés als serveis bibliotecaris.
  • Permet el pagament dels autobús de l’ATM Lleida, prèvia adquisició dels corresponents bitllets.
  • Un cop l’ER hi ha enregistrat el certificat digital (punt 5 i punt 6), permet signar electrònicament.

Si no disposeu de carnet UdL, segui les instruccions del punt 5

 
 
LECTOR DE TARGETES
manual3
 
Si al vostre ordinador personal domèstic (no UdL) li manca lector de targetes criptogràfiques i voleu instal·lar-ne un, heu de saber que CATCert publica aquesta llista de lectors homologats.

 

CONFIGURACIÓ DE L'ORDINADOR

fletxa-grisSi sou PDI o PAS sereu assistit pel personal de campus de l'ASIC en les tasques de configuració del sistema operatiu (només dels suportats) i productes (només dels suportats) del vostre ordinador. Aquesta operació d'assistència en la configuració del vostre ordinador haurà estat iniciada com a part dels tràmits de la vostra certificació.
 
fletxa-grisSi sou estudiant/a teniu a la vostra disposició els ordinadors de les aules d'informàtica i sales d'usuari del vostre campus.
 
fletxa-grisAddicionalment, si voleu configurar el vostre ordinador personal domèstic (no UdL), seguiu les instruccions dels manuals de configuració.
    Print Enrere Puja
   Darrera modificació: