Descarregar pdf
QUÈ HEU DE FER PER MATRICULAR-VOS?

 

La matrícula de primer curs de nou ingrés, en els graus oficials dels centres propis de la universitat de Lleida es farà pel sistema d’Automatrícula.

 

1 - CONSULTEU EL CALENDARI DE MATRÍCULA

És molt important que consulteu aquest calendari a través de l’apartat: Quan heu de fer l’automatrícula?

Un cop tingueu plaça assignada, rebreu durant els dies previs al termini de matrícula un correu electrònic de la UdL a l’adreça que vau indicar en el moment de fer la preinscripció. Aquest missatge inclourà la informació següent:

  • Usuari  i contrasenya per accedir a l’automatrícula.
  • Dia i hora per poder realitzar l’automatrícula que s’assignaran segons la nota d’admissió de cada estudiant.
  • Qualsevol altra informació important per a realitzar la matrícula.

Si us matriculeu en un centre adscrit:

  • Escola Universitària de Relacions Laborals
  • Escola Universitària de Turisme – OSTELEA.
  • Centro de Educación Superior Next.
  • INEFC.

Podeu consultar el calendari al web de la UdL:  Quan heu de fer l’automatrícula?

Contacteu amb el centre on s'imparteix la titulació per  a qualsevol altra informació: Escoles, Facultats i Centres adscrits

 

2 - AUTOMATRÍCULA

La matrícula la fareu pel sistema d’automatrícula i es realitza accedint per Internet a: http://automatricula.udl.cat

Si per qualsevol motiu no podeu fer l’automatrícula us podreu matricular de forma presencial demanant cita prèvia amb la secretaria del vostre centre: Escoles, Facultats i Centres adscrits.

En aquesta GUIA D'AUTOMATRÍCULA  trobareu tota la informació per fer l'automatrícula.

Important: els estudiants de nou ingrés que estigueu pendents de reassignació de plaça pel procés de preinscripció universitària en uns altres estudis universitaris, ho haureu d'indicar en l'automatrícula. Podeu consultar  a  Preus i Pagaments.

La matrícula realitzada amb la condició de "pendent de reassignació" és una MATRÍCULA VÀLIDA I OFICIAL, per tant, si finalment no voleu cursar aquesta titulació, perquè us han acceptat en una altra universitat, heu de presentar abans del 30 de setembre l’anul·lació de matrícula. Consulteu les condicions en l'apartat d'Anul·lacions i Reassignacions de Preus i Pagaments.

També podeu consultar l’apartat corresponent de FAQS.

 

3 - DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR

Llegiu atentament les instruccions de l’apartat   Documentació a presentar .

 

4 - EN CAS QUE DEMANEU BECA

Consulteu  l'apartat  Exempcions i bonificacions .

 

5 - COM I QUAN HEU DE PAGAR LA MATRÍCULA

Consulteu l'apartat Preus i Pagament.

Rebut de matrícula:

Un cop feta l’automatrícula heu d’imprimir el rebut i l’ordre de domiciliació bancària. Conserveu el rebut de matrícula per qualsevol incidència que pugui passar.

Ordre de domiciliació:

Important: El titular del compte bancari cal que signi l’ordre de domiciliació que es genera en el moment de la matrícula (quan es crea un compte bancari o quan es canvia el titular del compte). Aquest document cal presentar-lo a la Secretaria abans de 10 dies a comptar des del moment de la matrícula, si no la matrícula no es considerarà completada.

 

6 - NORMATIVES ACADÈMIQUES

Consulteu totes les normatives que us afecten en l’enllaç següent: Normatives.

També us podeu informar en la Secretaria del vostre centre i el Consell de l’Estudiantat.

 

7 - QUÈ HAS DE FER SI VOLS ANUL·LAR LA MATRÍCULA

Els estudiants que vulguin anul·lar la matrícula hauran de presentar la sol·licitud d’anul·lació per la seu electrònica . Cal omplir l’imprès M1 per la seu electrònica.

És important que consulteu en l'apartat d'Anul·lacions i Reassignacions de Preus i Pagaments el termini, els efectes econòmics i les causes que comporten la devolució de l’import pagat.

També podeu consultar l’apartat de FAQS.

 

8 - QUÈ HAS DE FER SI VOLS MODIFICAR LA MATRÍCULA

Es poden fer modificacions de matrícula sense cap recàrrec en els terminis que s'estableixen en el calendari de matricula.

Els estudiants que ja tenen la contrasenya podran fer la modificació a través de l'aplicatiu de la matrícula.

 

9 - CARPETA DE MATRÍCULA I AGENDA UdL

La carpeta de la UdL és gratuïta per als estudiants de nou accés i la podeu recollir, a partir del 12 de setembre i fins al 3 d’octubre a cada consergeria dels següents centres on us haureu matriculat.

Podeu adquirir l’agenda de la UdL (3 €) a la Botiga de la UdL-Údels situada a la Unitat d’Edicions i Publicacions al Campus de Cappont.

 

10 - CARNET UDL

Tot l’estudiantat de nou ingrès matriculat a la Universitat de Lleida pot obtenir el Carnet Universitari.

Quan és pot sol·licitar:

El període d'emissió serà del 12 al 23 de setembre.

* Període vàlid per als punt d'emissió situats a la ciutat de Lleida.

Com sol·licitar-ho:

Serà necessari sol·licitar cita prèvia orientativa, seleccionant un dels punts d'emissió, dia i franja horària. (p.e. 1/10 de 10:00 a 10:30).

> Reseva la teva cita

Què necessito:

No és necessari portar cap fotografia, ni omplir cap document. L'únic requisit és haver formalitzat ja la matricula.

Les persones encarregades de la emissió, us sol·licitaran el vostre nom i cognoms, comprovaran que ja heu formalitzat la matricula i utilitzant una tauleta capturaran la fotografia que s'inclourà en el carnet.

On podré sol·licitar el carnet:

Els punts d'emissió on poder recollir el teu Carnet Universitari  son el següents

  • Campus Cappont – Edifici Polivalent ( AulaExplorer/ Coworking )
  • Campus de Ciències de la Salut – Facultat de Medicina. Seminari S.05
  • Campus Escola Tècnica Superior d´Enginyeria Agrària – Edifici Principal. Sala de Juntes
  • Campus Rectorat - Facultat de Lletres – Edifici Rectorat. Aula 3.49
  • Campus de Igualada – Pla de la Massa, 8

 Mes informació: Carnet UdL

 

11 - CORREU ELECTRÒNIC

Tots els estudiants matriculats a la UdL teniu una adreça de correu electrònic institucional (@alumnes.ucl.cat) que és imprescindible utilitzar per a comunicar-vos amb la universitat (professorat, secretaries, altres...) ja que us identifica com a estudiants.

  • Centres propis

A partir de l’endemà de la validació de la vostra matrícula, cal que activeu el vostre compte de correu d’acord amb les instruccions que trobareu a l'enllaç següent: Ajuda Campus Virtual

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar a Portal de Serveis TIC-Confluence-UdL.

  • Centres adscrits

Consulteu aquesta informació a la secretaria del vostre centre: Escoles, Facultats i Centres adscrits.

 

12 - JORNADA D’ACOLLIDA

Programa d'acollida al nou estudiantat

 

13 - ALTRA INFORMACIÓ D’INTERÈS

Transports, allotjament i altres temes d’interès: http://www.udl.cat/perfils/alumnes.html

Servei d’Informació i Atenció Universitària (Campus de Cappont), telèfon 973 003 588 i correu electrònic  info@udl.cat .

   Darrera modificació: